Att Nysa eller inte nysa

Har ni någonsin varit med om känslan att ni VERKLIGEN behöver nysa. Men det gåår bara inte. Idag gick jag runt i 1 ½ timme och kände hur mkt jag behövde nysa. I början gick jag väl mest där och väntade på att min nysning skulle bli fullbordad. Men efter ca 1 halvtimme tröttnar man lixom på att gå runt och behöva nysa. Så jag ställde mig och stirrade in i en lampa, för dom säger ju att ljus irriterar så att man nyser till slut och på mig brukar det funka men idag funkade det då inte. Så till slut går jag från den lilla lampan och ställer mig och stirrar in i en spotlight i köket. Inte ens det funkade. Än en gång struntade jag i det och satte mig framför datorn och väntade på att nysningen skulle komma, eller att den skulle gå över. Men inte då.

Inte förens det gått 1 ½ timme och min lunch precis blivit färdiglagad som jag tröttnade på riktigt och i ren ilska ställde jag mig och stirrade värre en nånsin in i den starkaste spotlighten vi har..
 
och vips, så nös jag.

VA?! var det så jävla enkelt helt plötsligt. Här har jag gått runt och pinats i över 1 ½ timme och försökt allt, försökt behålla lugnet och inte få nåt slags pms-damp utbrott på en liten löjlig nyskänsla. Tillslut ruttnar jag iallafall till och tänker precis börja svära högt till min nyskänsla och då bara nyser jag. fattar inte varför jag måste bli arg för att saker och ting ska göra som jag vill. Jag förstår verkligen inte.. =P det måste vara nåt fel på mig alltså.

Nu mår jag illa av all jävla tomatsoppa jag har ätit! =) men jag är ju kung i köket så att det blev så jävla gott att man äter tills man mår illa är ju inte så konstigt! Ibland undrar jag om jag kanske skulle ta och byta branch. Jag menar, kock har jag ju i blodet. Men hästar.. Vart fan fick jag det ifrån..?!

Fast vid närmare eftertanke... Nej,  jag klarar mig inte utan hästarna!



Imorrn bär det av till karlshem och jobba som ett aas! Ska bli kul! Få träffa mooooa! saknar henne!
kommer hem igen den 20:e augusti! :D So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Fred

Sar.. du tänker för mkt !! :p

Postat av: Fred

Sar.. du tänker för mkt !! :p Ska man nysa så äre bara att go for it ! :P Men men, du är rätt skön endå :)

2006-08-14 @ 18:25:43
URL: http://fredtheredhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback