En salig jävla röra =)

Jag är bra på att hjälpa folk som mår dåligt på fyllan =P
Igår hade jag en jäävligt rolig upplevelse när pojkarna skulle ha grabs night out + sara .. Slitna som dom kan vara bestämde dom att vi skulle till Tommy´s ute i åkersberga.. Måste varit ett av dom tråkigaste ställena jag varit på! Bara berga-bor och typ allmänt konstiga människor..

Alla var skit tankade utom jag och viktor som turligt nog hade missat förfesten. Heikki lekte dregg, timmy var allmänt flörtig och finurlig, Tobbe.. hm, ja han var tobbe, eftersom han typ är full fast han är nykter.. svårt att förklara det där men..! Chrobbo förnekade staaarkt att han var full och att han är tattare! Daan, verkade normal till en början men efter ett litet taag märkte man att han fan var på lyset oxå. osv..

Vakten utanför tommy´s måste verkligen ha levt i sin åkersberga bubbla. för han stod och tänkte i hundra år om jag verkligen hade fyllt arton än. Va faan! Jag fyllde 16:e juli och nu är det 4:e augusti, snacka om noll koll.

Timmy var söt.. Vi satt på golvet hemma hos honom och pratade efter att vi vandrat en bra jävla bit från tommy´s hem till timmy igen, jag i högklackat. WHYYYY?! varför ska jag alltid välja högklackat vid fel tillfällen. Men vi var iaf riktigt seriösa Timmy och jaaag =)

När vi väl kom i säng låg jag och Viktor och pratade till typ kl. halv 5 på morgonen och vi berättade om våra sjuka liv. Jag försökte berätta för honom om våra vilda äventyr på vms. Gömma tavlor i taket, X-boken, VMS-notebook, Thaaa freenchmaan, smita ut från mattelektionerna en efter en, gömma lärarnas innetoffor i taket, Klassiska-vms-satisfaction-dansen.. jaaa you name it. jag låg mest där och försökte kväva min damp-garvanfall av minnena.. fick igentligen inte fram många ord.

I morse gick vi upp kl. 10 och tog bilen bort till viktor och sen vidare hem till mig. Där vi typ sov en stund och sen drog jag hem till Weronika. Så jag, Wero och Roböööörtha satt och snackade gamla minnen till runt åtta tiden där balen tog slut och jag åkte hem.. Kul som fan att träffas igen. Synd bara att typ ingen kunde komma.. men men..

Seriöst, Prince är min guud.. Jag älskar hans låtar.
Prince, håkan hellström och rod stewart. ojojoj.. they make my day =)

Utan kärlek,
Ingen vännskap,
Utan vänskap,
Ingen kärlek.

Kommentarer
Postat av: Weronika

Hejsan sarisen. det var riktigt kul igår och träffa dig och roberta vi får göra det här någon mer gång faktist. Synd att vi att det bara var vi men det är bättre än ingenting. :D ohh va jag tycker om dig ;D

Ps. Weronika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback