Ikea-kassar - en av världens bästa uppfinningar!

This is a story about... IKEA-PÅSAR!
YES!

Vad vore världen utan ikea-kassar?!  Det måste ju vara en av dom mest användbara sakerna i världen! Går att ha till ALLT! och då menar jag ALLT! Jag älskar ikea-påsar!

Korta fakta om ikea-påsar:
Ikea-påsar är en ganska stor väldigt blå (eller gul) kasse i plast som du kan köpa när du handlar på ikea för att bära lite lagom stora, eller små saker därifrån när du köpt dom! Självklart måste du som på de flesta andra butiker betala för dig innan du går därifrån med din ikea-påse.
Dessa väldigt fina, väldigt blå (eller gula, men ändå oftast blå) ikea-påsar används flitigt av hästfolk som för det mesta har dessa för att väga och bära hö/hösilage i.
Många inom trav-branschen använder oxå ikea-påsarna för att packa tex filtar, svettskrapor, skydd, bandage/vaddstycken och andra mkt användbara saker som är bra att ha när man ska iväg med hästen till banan.

Du kan även ha dessa fina påsar till att packa andra saker i. Tex Täcke, kudde och lakan när du ska sova borta. Eller en hel drös med massa saker som man ska ha när man tex flyttar till internatet!

Eller, om du nu skulle känna för det, skulle nog en styckad människa få plats i en påse oxå! Om du trär en annan över så att det blir tätt!

Ikea-påsar är så bra att det "inte går att beskriiiiv helt enkelt"

Tyvär måste jag springa vidare nu, har hört talas om att ettorna nollas just precis, nästan i denna stund. Så jag får fortsätta min hyllning till IKEA-påsar en annan gång!

Tack världen för IKEA-PÅSAR

Kommentarer
Postat av: Fred

sara du rä ju knäpp... :P ikeapåsar räddar man världen med ? :D

2006-09-07 @ 20:46:54
Postat av: Tiger

IKEAPÅSAR 4 LIFE !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback