Intressant eller ointressant vetande? who cares.

****************************************
Man föds som original, men dör oftast som kopia
****************************************

Visste du att:
Elefanter är de enda djuret som inte kan hoppa?
Det är fysiskt omöjligt att slicka på sig på armbågen? 
Endast en person av 2 miljarder kommer att leva till 116 års ålder?
En snigel kan sova i 3 mån?
En struts öga är större än dess hjärna?
Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet?
En krokodil kan inte räcka ut tungan?
Fjärilar smakar med fötterna?
100 personer dör årligen till följd av att ha satt en kulspetspenna i halsen?
9 av 10 prövar om det går att slicka sig på armbågen när de läser det här.

jaa, vad tror ni jag helt enkelt verkligen var tungen att göra efter att jag läst detta?
Jo, pröva om det verkligen inte på nåt vänster (eller höger) gick att slicka sig på armbågen. och jag vet åtminstone två av er som läser det här, som garanterat kommer göra deet! :P SÄRSKILLT du Linn ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Okej då... Jag gjorde det... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback