Jag har överträffat mig själv! Jag äger ju på det häär!

Jag måste ju vara den optimala dagisfröknen! (kan man verkligen säga så, dagisfröknen.. hm.) den mest optimala dagisfröknen?! ajaa..

Helt seriöst! Jag har bytt blöjor, hjälpt till att sätta i ny tråd i dom små väv-fyrkanterna, Som ungarna väver små fina mattor i färgglada färger  med =S . Jag blev fan kung på det där. Herregud jag har nog hjälpt dom att fästa 125 trådar minst!  Men det jag ändå är bäst på, det måste ju vara att natta småkidsen när dom ska sova middag:

Jag la mej på en liten egen madrass brevid en liten unge. Denne låg bara och stirrade på mig i typ 10 minuter (det var lixom lite.. hm, jaa.. SOMNA DÅ UNGJÄVEL) sen gick jag ut därifrån för att svara i telefon som ringde, blev lite trött på ringandet efter att den hundraelfte signalen hade ljudit.. När jag kommer tillbaka sover ungen som en stock.. Alltså, jag gick bara ut därifrån, så sov ungen =P
jahaa, vad ska jag göra nu då.. hade ingen aning så jag la mig till rätta på min typ 120 cm långa madrass somnade djupt tillsammans med alla kidsen ! Jag är ju bara bäst.

Dessutom har jag mött min kopia, wannabe.. jaa vad ska man kalla det.
I morse kom en liten kille, som resten av personalen suckade lite över för att han alltid är så ledsen när han är på dagis.. Men jag satte mig i sanden med honom och började prata.. och han babblade på med mig.. Och sen råkade jag säga Oops, när han typ tappade nåt eller ramlade eller vad det var. och efter det, herregud då började han oxå säga oops. Han gick runt och sa det typ 615 ggr eller nåt :P fett söt och efter det gick han efter mig som en svans.. Jag tror jag måste ta hem honom och sätta i en bokhylla för han är söt som socker.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Grattis gumman till din nya karriär! Vi hörs snart! Puss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback