Tegel och Big Brother Karro! :P

Igår bar det iväg hem till Viktor, där vi skulle äta mat. Men på vägen dit ringde Viktors storasyster Lina desperat och ville äta ute, eftersom deras föräldrar tänkte bjuda på korv med bröd. Och det ville hon inte bjuda sin pojkvän på.

Så vi blev skjutsade till tegelbruket, där jag åt lax =D aas gott.
Efter maten drack jag och Lina drinkar =D medan Viktor och petter körde med James Bond stilen och drack typ öl och gin och tonic :P .. Sen kom Linas kompis Karro dit. Som var ingen mindre än min idol, Big brother karro! och inte Gynning då! Brun håriga, galna karro :P =P lite coolt. Hon är helt spritt språngande sprallig. =P
Jobbar på 3 och har ett temprament som heter duga! Jag säger då det, försök inte tränga er framför Karro i toalettkön, då slutar ni som en smaschad fluga i väggen! As skön människa. och mkt sötare i verkligheten än vad hon var på tv. Hahaa den människan kan berätta med sån inlevelse att det känns som att man var där . hon går verkligen in för det hon pratar om! jajaa..


nu ska jag dra vidare, igen. Ikväll blir det Åkersberga och nån krog som heter typ tommys eller nåt. HJÄLP.. låter jävligt slitet, men vad ska man säga. det är timmys och tobbes idé :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback