Vilken skit man är igentligen!

Jag hatar mig själv för mitt dåliga minne.
Att jag gång på gång sviker dig Linn. 

Säger att jag ska ringa senare men hur mkt jag än vill, kommer jag inte ihåg det! Jag fattar inte?! 
Jag fattar verkligen inte vad som är så jävla svårt med att komma ihåg att ringa sin bästa vän som man ytterst sällan träffar längre, saknar så det gör ont i hjärtat och har det underbart när man är med henne. 

Vad som är det nästan värsta är att du aldrig sviker mig tillbaka! Utan hela tiden accepterar mig för den jag är och förlåter mig. Jag kan lätt klaga på andra, för att jag tycker att det nästan alltid är jag som håller kontakten, särskillt om somrarna och att dessa aldrig ringer. Men vad fan gör jag själv då? Hela tiden.

Jag menar tänk bara, som grejen att jag under alla dessa år knappt kommer ihåg att ringa dej på din födelsedag.. Jag kommer på det dagen innan, och tänker imorrn ska jag ringa linn och gratta henne! aah jo tjena, dagen kommer och på nåt jävla vänster har det bara försvunnit ur skallen på mej?! HUR!? WHY?! och sedan, dagen efter, det absolut första jag kommer att tänka på är din födelsedag som jag glömde bort igår, att jag som vanligt av alla dagar jag kunde glömma bort att du fyller år just gör de din födelsedag. Även fast jag tänkt på den det sista jag gjorde dagen innan. Vilken jävla skit man är.

Jag fattar inte?! jag vet inte vad jag ska göra, jag försöker verkligen, men jag vet inte vad jag ska göra för att hjärnkontoret ska sluta med kafferasterna.

Förlåt mig älskade ninni! Tack för att du förlåter och förstår mig och mina 2 hjärnceller. Du är en sann vän och jag vet då inte vad jag skulle göra utan dej! Älskar dej så mkt.

Tack oxå för att du agerar trogen kommentator till mina bloggar! =D
Till skillnad från resten som kommenterade duktigt i början, vad har hänt nu ? ;)

på Fredag ska vi dra ut på en riktig krogrunda du och jag! =D Hoppas du har kul ikväll föresten!

Kommentarer
Postat av: Linn

Gumman! Tack för din fina ursäkt! =) Jag vet ju att du inte gör det med vilje. Älskar dig vännen! Lycka till på Ekerö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback