Senaste nytt! Studenten.

Oj oj oj, nu är det hus i helvete på Berga.
Har varit problem från start vid planeringen av studentskivan, den ena barnsliga händelsen efter den andra. Skitsnack, ljug och ännu mer barnsliga händelser. Vilket jävla slit. Palla trycket.

Nu har det iaf löst sig så att halva 3:an kommer ha sin studentskiva på Patricia, slussen och andra halvan på Stockholm kök och bar, Stureplan. Min klass har beslutat sig för Sthlm kök och bar, så jag går självklart med dom! Varför skulle jag fira med dom andra?!

Men det tar inte slut där! För att göra det hela lite mera komplicerat och riva ännu mer i gamla sår så har Patricia-ligan bestämt sig för att alla som går på sthlm kök och bar kommer vara portade på Patricia. Så man kan alltså inte få gå på båda. Så sjukt löjligt att jag dör!

Allt och alla har varit så jävla töntiga hela tiden. Och här står man som en neutral fan och orkar inte bry sig längre. Just nu ska det bli ganska skönt att sluta. Jag är trött på lekstugan.


Men samtidigt så börjar man känna sig lite, hmm.. Nervös? för att gå ut. Då måste man j börja tänka själv och söka jobb och bli en seriös människa. Och vad fan ska jag bli då?

Det börjar fan närma sig nu. Studentskivan är bokat =D - Studentmössorna är beställda =D
Weeej! Kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback