Gud har anlänt! eller?

Idag har jag uträttat mycket.
På morgonen satte jag dit ett frågetecken
och på kvällen tog jag bort det igen.

Jahapp, det var ju jävligt kul!
Annie, vår Svensk- och engelsklärare har talat!

Hon är en mycket speciell människa. Första dagen i skolan tågar hon med bestämda steg in i vårt klassrum och presenterar sig morskt som Annie Danils.
Vårt första intryck av henne blev att hon gormar "JAG ÄÄR SPRÅKPOLIS",
Amanda säger då lite rart att varför är du deet. Då svarar hon för att jag är Svensklärare.
Men bara för att man är svensklärare måste man väl inte vara språkPOLIS? eller?

Annie är en rätt hyffsad lärare ändå, fast det är en jävla omställning från att ha haft Ebbe. Jag fick till exempel tillbaka en liten uppgift idag som vi gjorde i engelskan, en sammanfattning av en text om hästar. Där hade jag fått ett G+, eftersom "jag behöver träna på när det ska vara s efter orden och inte" typ. Det visade sig att jag hade gjort fel på 2 ställen. Herregud, sådär var det inte med Ebbe. Så iår lär man få jobba för betygen. Suck .


Hm, neej jag har verkligen inget vettigt att säga. Därför diskuterar jag med mig själv om min svensk- och engelsklärare =P jajaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback