Ställd vid ännu ett vägskäl - Vinna eller försvinna

**********************************************************
"Det goda som jag vill gör jag inte, men det onda som jag inte vill gör jag"
**********************************************************
Det känns tungt att veta något som jag så gärna vill tala om men som jag inte kan berätta för dig av rädsla för att förlora dig. Jag hatar att ställas vid ett vägskäl, där du har två saker att välja mellan. Antingen 2 saker där du vet att utgången blir helt olik den andra. eller 2 saker där, allternativen är helt olika men du har ingen aning om hur utgången blir på någon av dem. Det kan bli lika positivt eller negativt vid båda vägskälen. Så vad väljer du? Tiga eller tala?

Jobbigt blir det oxå när du känner mig så pass bra att du fattar att jag håller inne nånting. För inte kan det lysa så klart om mig? Du märker det på mig som ingen annan skulle kunna göra någonsin. Hur länge kan jag säga att jag bara inte mår bra då?


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad har hänt gumman? =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback