alla har vi våra laster.. !? eller hur!

Det här är faktiskt rätt pinsamt. Men jag känner verkligen att jag måste erkänna...
Jag har verkligen börjat (ursäkta uttrycket) "hänga" på veckorevyn.com. aktivt.
till och med gått med i nån typ "panelen-grej" där man ska tycka till om olika grejer.

För två veckor sedan var jag verkligen helt övertygad om att jag kommit över skvallertidningsstadiet och börjat läsa böcker istället. Men så var jag påväg ut till stallet en helt vanlig trist söndag och kom till min stora fasa på att jag glömt min isfolketbok hemma :O
Så jag knatade helt enkelt in på pressbyrån och bestämde mig för att köpa en veckorevyn, valde mellan det och sudoku men föll till slut för frestelsen.. Detta resulterade i att mitt skvallerberoende kom upp i daga igen. Men den lilla tidningen hade jag läst ut redan samma dag, verkligen grundläst från pärm till pärm och så fort jag kommit hem satte jag mig framför datorn och klickade mig in på veckorevyn.com för att fortsätta mitt frossande där.

Det som är lite otäckt är att jag märker vissa tendenser till att jag har börjat inspireras av modefånarnas bloggar där borta på veckorevyn, ni vet, att man använder vissa töntiga uttryck mer än vanligt och så. Typ som "hänga på veckorevyn.com" och "klickade mig in på" . Det mesta försöker jag sudda ut.. Gör om gör rätt, men allt märks inte förens i efterhand.

Jag kan inte riktigt rå för det, det får va så länge det varar tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback