Baah draaaa! Vilket kaos som pågår i mitt huvud nu..

jag är trött som en gammal saab-jävel eller nåt.
Sjuuukt sliten. men jag hade sjuuukt kul igår.
Blev jättetaggad! och drack därefter oxå.

.. och det känns idag..

Men man ska´nte va blyyg sörrdu.
Jag har fortfarande inte klarat av att äta frukost,
fast det är det jag antagligen behöver.
Har packat klart allt nu och hoppas att alla julklappar och glöggflaskor och hej o hå är med.
Jag är inte säker.
Sen ska jag ner på stan med all packning och försöka köpa ett par ... (där kom jag på mig själv i sista sekund.. det kan jag ju inte skriva här) till Elin. Jag kommer antagligen slå ner nån. För det lär ju va kaos på stan.
Sen tänkte jag gå in på sandys och köpa nån sallad eller nåt. Det är ju lätt att äta så!

Men jag kommer nog igen sen! Har bara liiiite ångest för dom bilderna som togs på mig igår.
dom kommer antagligen flyta runt på facebook snart.
Men jag säger bara.. Mina läppstifftssmetade läppar är äkta :P..
Undrar om nån kommer ihåg?
jag tror att jag gör det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback