Dagen man inte trodde skulle komma är här!

   En dag kvar på jobbet
16 dagars ledighet.
Den här veckan har gått så trögt.
Jag vill bara bli ledig nu, vi har haft en kanonvecka hittils och sålt jättebra.
Men just nu skiter jag faktiskt i det. För all inventering, städning och vetskapen om att man om några få dagar får "jullov", om man får uttrycka sig så nu för tiden, har gjort den här veckan till en pina.

Imorn ska vi börja nio för att städa klart det sista. Ni vet plocka ner alla hundratrettioåtta vinflaskor och ettusenetthundratrettioåtta glas från hyllorna fär att torka rent dom och sådär. Kul Jul! Men jag tror jag kan stå ut en dag till. Jag kan inte ens förstå det - en dag till -

Imornkväll ska jag nog till minna på födelsedagskalas. Om Jill ska dit.. och om Nicole ska dit.
Sen hoppas jag få träffa Anders lite. Vore ju kul innan jag åker till landet i ett par dagar.
Det blir lätt lite långa perioder när Anders åker ner till Norrköping och jag sen åker till landet.
Få + få blir ju rätt många, eller är jag känslig?
Nej, bara lite kärleksefterhängsen :P Haha.
På lördags ska jag till landet och ge min släkt den stora äran att få träffa mig igen. Eller jag ska få den äran att träffa dom. Är så sällan där ute! och på juldagen blir det utgång med Freddan och C/O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback