Ett kaos som alltid utbryter i juletider.. ?

En vecka kvar till julafton - och jag har köpt en julklapp.
Congratulation. Jag är helt enkelt för velig, eller det kanske är mer det att jag gärna skulle vilja köpa lite för mkt. Kanske allt? Inte har jag riktigt orken och inspirationen i år heller för att verkligen ta tag i det. Jag vet att mamma är fixad, för brorsan högg hennes del rätt fort när hon var den enda vi var på det klara med vad hon skulle få.
Jag ska handla till papsen i år och nu har jag iof fått ur honom vad han önskar sig.. Men då ska man ju välja några saker av det oxå. Inte alla.

Idag gick jag ju faktiskt ner på stan, men jag lyckades bara få tag i en julklapp. Jag och mamma ska gå imorn, hon har inte heller köpt nåt till nån typ. Greeat


Kul föresten att när man loggar in på msn och det är två veckor sen sist är chocken när man tittar i hotmailinkorgen alltid lika stor. Idag var den insane. 71 meddelanden. När och hur ska jag ha ork till att läsa alla dom lixom? Haha.

Det känns som att veckorna bara flyger iväg för mig. Man rider, man jobbar dag, man jobbar kväll, man ska hinna vara hemma och umgås med familjen.. lagom mkt.. man ska hinna med Anders när han är i stokholm och där måste man oxå hitta jämnvikten emellanåt. Känns som att Anders prioriteras i första hand just nu! För det känns bäst och det verkar som att mina föräldrar förstår mig! Så då är det ju inga problem.
Dessutom ska jag ju ägna familj och släkt flera daagar över jul så ;) Men jag måste fan ändå börja tajma in min hemmavistelse lite bättre, som idag. Sara har knappt satt foten innanför dörrn sen i torsdag och när jag väl tar steget och tänker umgås med familjen är ingen hemma.. Så är det alltid.
Mamma hade fått för sig att gå på julmiddag och pappa får jag inte ens tag på. Har en liten aning om att han kanske jobbar? eller?

Vad ska jag äta nu då? och vad ska jag göra nu då?

Min plan sprack lite :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback