kommer inte på nåt passande..

Det har inte blivit så mkt skrivet den här veckan.. Beror väl på att jag jobbat kväll och att anders kommit hem, så jag har varit med honom varje dag sen dess. :)

Igår fick jag med mig min snäll karl till IKEA och Hööks. Köpte min välbehövda bokhylla, där jag ska ha mina skor och mina isfolketböcker tror jag ; ) sen vart det nåt bäddmadrasskydd och några skärbrädor som mamma tyckte att vi skulle ha! haha..

På hööks skulle jag prova ridbyxor. Men dom hade fan inget snyggt alls! och sjuukt knäppa storlekar.. Eller så har jag blivit ett faatsoo! hahaaa.. Jag tänkte jag skulle kolla i katalogen och se om dom har fler varianter och färger där, så får jag beställa därifrån.
Istället för ridbyxor köpte jag en longergjord, ett delta (och ångrade mig sjuuuukt mkt att jag inte köpte det i globen för hälften av priset sen men) och även en halsförlängare faktiskt! Har tänkt många ggr när man varit trött att det skulle vara skönt att longera istället för att rida. Men eftersom varken jag eller josefine haft grejer till det har det ju inte funkat!
Men nu har jag iallafall medlen till det om jag vill :)
Feels great!

Undrar vad jag ska göra idag. Jag behövde ju inte jobba idag så. Känns väl som att det vore bra om man tog det lugnt idag kanske ? Äsch vi får väl se, jag är ganska utvilad så.

Imorrn bär det av till Powny igen. Måste bestämma mig för om jag orkar gå upp tidigt och rida ut, eller om jag ska åka ut senare och rida i ridhuset. Lite kluuven däär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback