Nyårstaggad!

Jag känner mig sjukt taggad inför nyårsafton! Visserligen råder det fortfarande en del frågetecken som gör mig lite nervös men.
Kommer jag vricka sönder fötterna (!?) i mina sjuukt snygga nyårspjuck jag har inhandlat speciellt för tillfället?
Kommer jag kunna använda skorna i mer än en kvart? då jag kom idag att jag fortfarande inte har gått in skorna.
Kommer jag frysa ihjäl i min egentligen alldeles för lilla klänning för årstiden?
Kommer alla spåra? Precis som förra året? - jag tror inte att det kan bli värre en förra året.

Idag blir det shopping! Mellandagsrean som vi alla längtar så mkt efter hela året är här. Jag är i princip färdig inför nyår, jag har handväskan, jag har skorna, jag har klänningen. Det ända jag behöver nu är ett par svarta, tunna strumbyxor UTAN tåförstärkning! Men vart fan hittar man det? lite brownsing powder och 3tusen hårnålar

Kan Gud hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback