PMS på julafton..

Jag hade gäärna svarat på alla god jul - sms jag fått idag.. Om jag bara kunnat.
För hör och häpna! Ännu en av min äckliga fittelefoner verkar ha gett upp sitt liv.

Min hm.. cirka 3 veckor gamla telefon har helt plötsligt lagt av.. Eller inte helt förstås utan bara sådär irriterande en gång var 40nde sekund. Så hittills har jag hela dagen suttit och lyssnat på när mobilen vibrerar till en gång och slocknar.. Det är svart.. det är svart.. och DÄÄR passar det att slå på sig igen.. Den är igång, sådär lagom länge för att jag ska hinna läsa ett sms och börja skriva på det, ja faktiskt skriva klart det oxå för att sedan säga tack och good bye igen INNAn jag hunnit skicka iväg det.

JAG BLIR SÅ TRÖTT! Bra fucking jävla tajming på den.. Nu kommer jag gå telefonlös igen tills butikerna behagar öppna igen och jag kan ta mig hem till det normala livet i stockholm..

Grattis, PMS på julafton igen..

och på allt det här så verkar alla desperata ensamma Cybersexnördar ha hittat till mig.. Just idag ! KUL! Jag orkar inte vara vaken nå mer idag..
Måste lugna mig tills jultomten kommer. Vem vet, annars kanske jag sliter av honom skägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback