Så sumerar vi 2006 ! ~ och vi ser fram emot 2007 !

För att minnas 2006 års höjdpunkter har jag satt mig ner för att utse olika "Årets.." så här kommer det:

Årets flashigaste grej - flytten till norrmalm
Årets skönaste händelse - premiären på råsunda ~ AIK - Gefle
Årets läskigaste händelse - Madde kastar sig av Jojo
Årets sevärdhet - Psykbryt a´la gotland
Årets sjukaste diskussionsbråk - Ridlärar bråket ~ Sara VS Gunilla och Marielle
Årets sjukaste film - Gotland the movie ~ Skådespelerskor : Madde och Sara, Kameraman : Martin. Filmen handlar om två unga kvinnor som bråkar om sin kärlek till vår man, Gotland
Årets mysigaste resa - Gotlandsresan med familjen
Årets bästa födelsedag - 18 års dagen =) ~ För vi fyller ju år så många ggr om året :P
Årets svårighet - Spunka öl ~ Kan inte nu och kommer aldrig kunna lära mig..
Årets "Vilken grej" - Mötet med Big Brother karro
Årets kommentar a´la Madäläjn - Vi ska ju vara glada att vi är störda i huvet, annars hade det inte varit nå roligt ~ sades under våran 6 timmars cykelutflykt i Italien
Årets kommentar a´la Sara - Jag är hungrig! eller nej det är jag inte, vi har ju inte gjort annat än ätit hela dagen.. Men när jag har tråkigt äter jag ~ kännetecknar mig nå grymt. Sades en travdag på sundbyholm
Årets erfarenhet - Utlandspraktiken i Italien
Årets Kungligaste grej - Jag tog körkort!
Årets "vi ägde er" - Kadriljen på berga-dagarna
Årets "Det här måste vi vara ensamma om" - Julshowen ~ Jag och Madde hoppar en maskeradhoppning iförda hockeyutrustning
Årets hemskhet - Olsgården brann ner på julafton
Årets kärlek - Viktor <3 ~ snart 6 månader darling =D

Så vad väntar vi oss av 2007?
Studentskiva
Studenten
Bra jobb
Mycket kärlek
Hälsa och välmående =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback