Det är Ok att bada på Krogen !

Frågan är hur OK gårdagen var egentligen...

Beachpartyhelgerna på Chaplins fortsätter och Sara och Lee-lee får för sig att vi ska gå ut o dansa. Kvällen börjar bra, jag, Anders och Lee lagar först mat hemma hos Anders, blir väl en och annan öl och 2 glas rödvin på det. Sedan kommer även Ludde och joinar oss.
Kvart över 10 kan inte jag och Anne-lee hålla oss längre så vi sätter oss på bussen och åker in mot Chaplins. Som vanligt varmt välkomnade traskar vi in, träffar Mario första vimmelbilderna är tagna. Hahaa, kan ju bara tänka mig hur vi ser ut. Sedan går vi bort mot kök och kontor och fixar drinkbiljetter. fler bilderännu mera vin.
Jajaa skit samma, jag behöver inte berätta vad vi drack under kvällen hahaa..
När vi senare står i baren igen råkar jag stöta till en tjej med min väska så jag ber om ursäkt och vi hälsar och börjar prata med varandra och det slutar med att vi hänger med dessa tre brudar från Umeå under kvällen, sköna som fan!

Mkt händer, vi dansar, Anders och Ludde kommer oxå. Sedan får Anne-lee för sig att hon ska bada. Folket tjatar på mig med. Jag bangar först, för jag skulle ju inte bada, men då kommer någon bakom mig och sticker en drink i handen på mig och visar mig in bakom röda bandet. Per! Din jävel. Hahaa, Då kunde jag inte säga nej längre utan tänkte skit samma! Det blir kul. Och jag badade! Hahaa.. Det här är knappt ok. Hade varit lite mer ok om jag hade haft bikini men det hade jag inte så det blev till att bada i underkläderna.

Efter ett tag kliver vi upp ur bubbelpoolen och jag ber Per om en handduk. Då sticker han till mig, jaa juste, en liten jävla handduk. nänänä, jag ska ha badlakanet gör jag klart och det får jag hahaa..

Senare hoppar anne-lee i badet igen och det blir ett jävla tjat på mig igen! Nu hade även Fylle-ludde lagt sig o plaskat så  va fan! Hur ofta badar man på krogen och det svalkade ju skönt så. Jag kliver in bakom röda bandet igen och går fram till lee-lee och viskar i hennes öra att jag badar med henne nu igen. Då vänder hon sig om på en halv sekund, sliter av mig klänning och drar ner mig i poolen med ett jätte PLASK! Jag hann inte ens få av mig båda skorna.  Tack lee-lee.. Nu såg man ju ut som en blöt katt oxå! HAhaaa.. Ber om bildbevis, Mario fotar en dyngsur sara i en pool på chaplins. Jag säger bara fy fan va jag var läcker och as full! haha. Efter en stund kommer dom dit med skumpa till oss oxå! Smaskens.
Nu badade dessutom två av norrlandsbrudarna oxå!

Men alla kvällar har ett slut och vi kliver upp ur poolen, Lee-lee hittar inte sin mobil. Bra där! Vid det här laget är min klänning genomsur (undrar varför, det var ju nån som kastade ner mig i poolen) Zeb kör hem lee-lee och den historien slutar vi där. haha.
Jag, Anders och Ludde går in på donken, Ludde står för käket. Sen tar vi taxi hem, och då märker jag hur fulla dom där två var! och jag trodde jag var den stupfulla.. haha.. Anders skämtar jättekul om att Killar med hjärna kör bil med stjärna när vi sätter oss i merca-taxin. Som om han aldrig har hört det nån gång tidigare. Väl hemma hos Anders, pröjsar jag taxin och dom andra kliver ur. Anders glömmer stänga dörren haha.
Ludde lägger sig på soffan och sussar sött.
Jag och Anders går o lägger oss i sängen.

Kl. 10 vaknar jag idag och eeh, råkar väcka Anders oxå.. Runt halv 11, 11 nån gång hör vi även hur ludde har vaknat så Anders ropar på honom. Då kommer han inrusande och gör ett mastodonthopp rakt ner i sängen och landar härligt utstreckt på sidan över oss. Skönt.

Sen blir det sola hela dagen!

Jag kommer skratta så sjuuukt mkt när helgens vimmelbilder kommer upp sen! Men jag måste säga att det både är med förväntan och vånda jag väntar... Sara och Lee-lee fulla som höns, springer runt och Shakear på chaplins! Kan bara sluta på ett sätt!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag vet faktiskt inte hur jag mår. Om jag äter eller kollar på tv eller pratar med någon så hinner jag inte tänka, då är det lugnt. De andra stunderna känns det ungefär som att jag har blivit överkörd av ett tåg, tre gånger. Och det var en som började på P som körde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback