En helt underbar dag bara!

Vaknade, Frukost, PussHej, duscha, sminka, traska...

... Ner på stan och träffade Johanna, vi tog en fika på Café Madeleine, pratade lite. Kom fram till att johanna gillar chaplins och chaplins gillar henne! Sedan drog Johanna till Viktor som fyller år. Jag knatar upp till hötorget och möter Amanda. Det blir som vanligt Sushi!
Jag och Amanda och Sushi är en jättebra och härligt kombination. Vi satt och pratade om mkt vettiga och ovettiga ting och jag tror nog att vi båda fick ur oss en del som behövde ut! Efter Sushi´n var Mandy tvungen att åka hem till sin vän tvättstugan som behövde matas, så jag gick ner på stan.
In på H&M, hittade inget, In på Gina, hittade inget, In på MQ, TOKREA, hittade massor, provade, en sak passade, en tubtopp, svart, ganska festlig, men jag ska prova den hemma och se hur det känns. Är inte helt säker på att jag vill behålla den! Efter det, in på Wedins...
.. Dom där jävla Don Donna skorna är fortfarande på Rea, har varit det i en månad. Dom bara skriker på hjälp efter mig. Jag var tvungen att prova dom en tredje gång... Dom passar fortfarande inte.
Som jag trodde
. Jag älskar dom skorna. Men det är bara att inse. Dom är inte för mig. Fast både skorna och jag vill ha varann!

Jag måste säga att jag finner ett stort nöje i att läsa Themandy´s blogg. Jag tycker inte att du är besatt, jag tycker bara att det är hur bra som helst. Så bra att jag till o med började gråta en gång (jag veet, jag är lite blödig (A) ). Man får tycka precis vad man vill! och man får skriva vad man vill oxå.
" Den vise talar om vad han ser, dåren vad han hört "

Kommentarer
Postat av: Mandy

Skönt att du hittade lite clothes i alla fall! Pengar är ju till för att spenderas som jag Mandy a.k.a the big spender brukar säga.
Tack för allt föresten Sara, du är ta mig fan bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback