En liten olycka med taket på jobbet.

Idag hände de en ganska komisk grej på jobbet. Jag har fan inte en aning om hur jag ska beskriva det här så att alla andra oxå kan få tycka att det verkade som en kul händelse. Men jag gör så helt enkelt att jag berättar vad som hände bara, rakt upp och ner! Det blir nog bäst.
Som alla andra tråkiga dagar på mitt jobb satt jag vid kassan och halvsov eller surfade på internet eller nåt, när Oliver, kocken kommer ner från köket och ropar att jag måste komma o kolla på en grej. Jag svarar, men jag kan ju inte lämna kassan. Oliver erbjuder sig då att stå uppe i trappen ner till foajén och kolla så att inga kunder kom. Jag knatar upp på hans förmaning, går förbi frukosten utanför köket och ju närmare jag kommer trappen som går ner i stora salen desto mer framträder något som visar på ett kaos. Till min grymt stora förvåning ligger typ halva taket på golvet!
Eeeh.. Ingen har öppnat dom dörrarna på säkert en vecka, så någon gång under veckan har alltså putsen i taket rasat ner och orsakat ett smärre kaos. Jag och Malin blir som paparazzifotografer och börjar direkt ta kort på detta ting med mobilerna. Tyvär kan jag inte lägga upp dom bilderna här då jag inte får ut dom ur telefonen. Men jag ska försöka fixa det så får vi se om det kommer upp vid ett senare tillfälle kanske!

Såhär såg det iaf ut innan raset, och där pilen pekar är det ett hål i putsen på typ 1.5 * 2 meter.. Hahaa



polstjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback