...ett desperat letande efter en liten härtkrake att få sköta och pyssla om, är det för mycket begärt?..

 
Jag blir så himla ledsen!

Nu har jag i öööver 1 månad letat efter en liten medryttarhäst, som jag kunde få ta hand om och klappa på och rida på och jag har utan några som helst framgångar hittat någon. Inte ens en väldigt liten!
eller jo, jag hittade ju den där ute i kungsängen, bro som jag skrev om förut. Hon som skulle höra av sig efter semestern. hon hörde aldrig av sig, så då gjorde jag det. Och hästen var fortfarande ledig! HURRA! Bussen stannade ju så fint precis utanför stallet och allt verkade så himla.

Så skrev hon i senaste mejlet att jag skulle kolla upp resväg och överväga hur mkt tid jag ville tillbringa i stallet och sådär, så kunde vi ju ta o ses o hälsa på hästen och titta i stallet!

Sara, JÄÄTTElycklig råkar säga till mamma. "jag tror jag har hittat en medryttarhäst"  men det skulle jag inte gjort. För när jag satte mig för att kolla hur man åkte och hur bussen gick och så upptäckte jag till min fasa att bussen typ aldrig gick. Eller jo typ mellan 14.00 och 18.00 dit. och sista bussen hem gick typ 17:30 ungefär, det var lite svårt att tyda busstabellen. Det är ju verkligen totalt värdelöst, med tanke på att man brukar få räkna med 3 timmar i stallet om man ska hinna med allt! Så dit kommer jag..
.. men hem då?
Fuck!
Så vad gör jag nu?? jag saknar ju dom små hästmularna så att det knyter sig i hjärtat när jag tänker på dom.

Hästkollaget

Kommentarer
Postat av: Frädd

tuffsen! :) Fick träffa honom igår,. blev helt glad! saknar dig sara. Du måste komma hit och leka någon dag

2007-08-15 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback