jobb,jobb,jobb,jobb

Sitter på jobbet nu igen.. =( Tråkigt som fan.
Ville verkligen inte gå upp i morse, jag låg vääääldigt bra i sängen. Trots diverse snarkningar ;) Du var verkligen jäättetrött!

Jobbade på elfvik i lördags. Med Johanna. Det var faktiskt riktigt kul, var visserligen ganska trött då vi varit på race på fredagen, kommit i säng sent och sen jobbade 13 timmar. Men jag gillade Elfvik. Det var skönt att äntligen få jobba med folk som hade koll, höll sig på sina platser, aldrig latade sig, höll goda miner hela tiden och var allmänt trevliga. Det är sånt där som ibland kan brista lite på mitt andra jobb. Det börjar på P. =P

Hur som helst var det bröllop, med massa engelskmän och skottar. Det var verkligen jääättebra gäster. Sjukt trevliga hela kvällen, hjälpsamma och tackade så fort man tittade på dom typ. haha
Dessutom, när klockan slog 02.00 och DJ:n hade spelat klart sista låten, protesterade alla lite, men accepterade, tackade så mkt och gick..
.. VA? alla bara går utan protester, ingen ligger och krälar i hallen, allt gick bara så himla enkelt.
Detta är ett mkt ovanligt beteende bland gäster på fester. men vi var lyckliga och kunde städa och gå hem ganska snabbt. Får väl se om det kan bli nå mer Elfvik senare kanske.

Nu ska jag och Malin gå och handla färg till caféborden på 118..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback