kräftskiva på jobbet? - Höjden av lathet!

jag försöker få alla på jobbet att ha kräftskiva här imorn.
Jag hittade kräftor i frysen så jag och Oliver tinar dom nu.
Men så kom jag med det (om jag får säga det sälv) briljanta förslaget att ha kräftskiva här efter att vi stängt imorn. Vi har ju allt, kräftorna, lokalen, SPRITEN! dessutom har vi ju inte ens inventerat hela spritförådet än så det är ingen som vet hur mkt sprit som skulle råka försvinna isåfall. "För man vet aaldriig" Som Anders skulle sagt.

BRA SKIT!




Hahahaa Höjden av lathet.
Jag sitter vid kassan nere i foajén när telefonen ringer. Jag svarar, och det blir nå knäppt. Hörs inget.
Det ringer igen och efter en stund hör jag stefan som sitter uppe på kontoret i bakgrunden.
- Men vad håller du på med!??
- Jahaa ska jag lägga på
säger jag.
- Neej! jag försöker ju ringa ner till er för att fråga en sak. Glömde dom kvar några kavajer eller så efter den där festen som var senast?
- Ringer du ner hit för att fråga det?? Vägra gå en trappa ner och fråga.
- Ja... Man ska inte röra på sig i onödan.

Stefan är tillbaka fråga semestern. Allt är som vanligt. "Stå inte där och häng"

Vem är det som hänger nu säger jag bara! hahaa



Åååh! Jag är så jävla trött på att sitta på Polstärnan nu. Man gör ingenting på hela dagarna. Vi har så lite folk att vi till o med kan sitta och äta med jobbkläder på ute i foajén. För det är ändå ingen som kommer in hit och ser att personalen latar sig...
Nu ligger till o med Martina i en av sofforna, har gjort det ett tag nu, slår vad om att hon sover.
Jag vill gå hem. 40 minuter kvar. Det här suger.



Nu åt jag ett till Wienerbröd..
Vad ska jag annars göra?
Jag mår illa nu.
Det blir så när man har ätit en kladdkaka, e morotstårta, en äppelpaj och wienerbröd.
Observera att jag inte åt hela tårtor och pajer utan bitar ut av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback