passioner i livet.

Ååh, nu under min lilla korta semester har jag hittat min passion i livet!

Att ligga i en solstol en hel dag och lyssna på Lars Winnerbäck. Det finns inget bättre tidsfördriv när man är ledig några dagar. Först hade jag tänkt ligga och läsa, men efter ett tag fan jag lixom just som ut att det var sköna att bara ligga o lyssna!

Hade en nice, men speciell födelsedag igår.
Solen sken hela dagen, så ja. Jag låg o lyssnade på Winnerbäck i en solstol. Men framåt 3-4 snåret rullade pappa ut sin Citroen B 11 och vi åkte iväg mot Surahammar för att fika vid kanalen. Jo tjena, vi har knappt kommit halvvägs innan bilen tvärdör och VÄGRAR Starta.
Grattis på födelsedagen sara, men längre än såhär kommer ni inte. Så efter 2 ½ timmar väntande kommer Calle förbi och bogserar hem oss!
Väl hemma, går det väl en kvart sen hoppar bilskrället igång utan problem och pappa kan köra in den i garaget igen :S Snopet.
Sedan tar vi ett säkrare kort, Marcus bil och kör in till köping istället o käkar plankstek på Gillet! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback