Betyg - att man aldrig bara kan få bli nöjd.

Hm, jag trodde jag var färdig nu och bara kunde...
.. skita i allt, eller i skolan iaf..

Men idag när jag fick hem mitt slutbetyg så fick jag se att
jag fått VG på mitt projektarbete och det var då fan inte vad jag hade
tänkt mig! Dessutom sa häst-malin ´det där kommer du få MVG på, kanonbra`
Tack och bock sa jag och tänkte inte mer på det, inte heller på att kolla upp vad de
satt för betyg på mig. Så jag blev faktiskt jätte besviken
(Jag VEET, VG är ett bra betyg, och ett MVG höjer bara min procent med
typ 0.13 procent :P men nu hade jag ställt in mig på annat)

Så nu måste jag försöka få reda på vem som betygsatte mitt projektarbete
och då oxå höra en jääävligt bra motivering till betyget som sattes.

Jag nöjde mig med VG i Svenska B, då ska jag fan ha ett på projektarbetet.
Med tanke på hur mkt tid, restid, svett, slit och framför allt stress
jag har lagt ner på det där fucking jävla arbetet. Jag blir bannad!
Dessutom blir jag skit förbannad på mig själv som bara tog det där
MVG förgivet. Jag fick nån slags storhetsvansinne när jag fick så mkt beröm för det.
Jag fattar inte varför jag bara inte frågade nån jääävel vad de hade tänkt att sätta
för betyg, då hade jag kanske inte blivit besviken. Men nu blev jag det.
Bara för att jag hela tiden ställt in mig på ett tresiffrigt betyg.

Jag är för dum ibland =P

Idag tog Linnsan studenten, så jag har varit på hennes mottagning och myst!
Var trevligt.

***************************
För att visa att man inte alls blev
rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner
ett par tre ggr lixom för att
motionera sig.
Nalle Puh
***************************

Kommentarer
Postat av: Malin

Betyg är inte allt. Deppa inte ihop totalt (även om så inte är faller - bara ett gott råd!), livet går vidare.
(hittade din blogg på blogg.se - därav kommentaren!)
Ha det gött! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback