Hahaa! äägd!

Haha, det var så roligt, och det gjorde mig så lycklig!

Efter att ha spenderat hela dagen ute i solen på stan och en stund på grönan med Viktor
började han jobba och jag drog mig hemmåt. Tog bussen (lat som jag var) och klev av vid kungsträdgården, för att kolla vidare i lite butiker.
men jag insåg ganska snabbt att dom stängt för dagen redan kl. 5, eftersom det är röd dag.

I exakt samma sekund som jag märker att allt är stängd tänker jag...
... jaja, då kan jag ju gå hem och räkna matte då.
För att i nästa sekund komma på att..
.. det behöver jag ju inte! för jag är K-L-A-R!

SUCKER!

Jag gick leende därifrån, hemmåt, och satte mig framför datorn och bara lekte istället.

och det känns så jävla bra !

Kommentarer
Postat av: Linn

Fäään vad najs för dig! Vad fin du har gjort bloggen förresten! ;-) Puuuss!

2007-06-07 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback