"jag orkar inte skriva ordentligt men vill ändå komma ihåg de här episoperna i mitt liv"

I tisdags var jag på gröna lund och vann en sån där jättestor Toblerone, och toblerone är ju gott så det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv!

och imorn stänger Spring för sommaren och jag slipper alla galna jäntor (ja anders räknas som en jänta), så efter jobbet ska vi ut på galej och äta gott o dricka vin.. och det är ju trevligt så det blir nog den trevligaste dagen i mitt liv. (nästan) .. inte..
Nej men det blir nog skoj ska ni se!

Har äntligen börjat få svar från lite hästägare.. Hoppas på en arab i bro! Verkade skit nice! Får se hur det blir! :D
(Nej jag ska inte köpa häst, vill bara ha en liten rackare att rida på nån dag i veckan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback