jobb till sommarn =)

Fick föresten reda på i lördags att Polstjärnan har fått tillstånd från gatukontoret och alla andra viktiga personer som får tycka till att ha sitt kaffé i sommar! Så jag är redan schemalagd och lovad jobb. Spring (mitt nuvarande jobb) stänger fredagen den 29:e, veckan efter midsommar. Så jag börjar direkt på Polstjärnan efter det.

Känns skönt att ha ett jobb även nu under sommarn när Spring är stängt. Hoppas bara att jag kan byta pass med folk så att man får lite ledigt och kan komma ut till landet och göra andra trevliga saker! Jag har ju inte bokat in någon semester nu, så jag kunde inte tala om för Gunilla innan när jag ville vara ledig, så vi får hålla på att byta med varandra för att få semester. Men men, det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback