långpannor och beachpartyn..

Igår vare polstjärnan för hela slanten. Det var en 60 årsfest där, jätte kul! Jobbade rejäl långpanna, 12-03. Skulle egentligen bara jobba 12-22, men fram åt kvällskvisten där drog dom ju igår bar och disko o grejjer! Åh då vart det ju skit skoj när man fick sälja lite sprit ;) Så inte fan gick jag hem inte, nepp!

Borde ha varit tröttare än vad jag var för jag var på 3 60 med gänget på Beach Party på fredagen (dansade dock inte i bikini som vissa andra gjorde =P ) Det var riktigt skoj faktiskt!

Idag blev det sova till 13.00, gick upp, åt frukost, la mig framför tv:n. Har inte gjort så mkt. Var nyss nere och handlade för jag ska laga tacos tills mamma och pappa kommer hem från landet. Nice =D

Kommentarer
Postat av: eliin

du verka ha roligt som fan ;)
men bara för dee så missa du Grand National!!!!! ;) men ja va ändå iten där efterosm det spöregna hela daan:/
;)

2007-06-18 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback