Matte C - kursen slut..

Fy i sataana vad jag har kämpat med den där jädra matten asså!
Hur länge som helst känns det som.
Den har nästan förstört mitt liv, jag har varit så sjukt stressad under den här tiden..

Men idag hade jag tagit ledigt från jobbet,
och åkte ut till Berga för att plugga lite och sedan skriva prov...
... på sista kapitlet! Kändes helt sjukt att äntligen vara framme vid slutet jag
aldrig trodde skulle komma.
Jag pluggade lite på förmiddagen och sen kanske 45 min efter lunch.
sedan bestämde jag mig för att skriva.

Jag räknade igenom talen, det var bara 7 st... och sen var det klart.
Jaha?
Jenny rättade och det visade sig att jag fått VG på provet...
... och nu var det ännu mera slut, så slut som det bara kunde bli.

Jag har kämpat med det här i månader, skrivit G på proven,
tagit hjälp av Heikki (vilket han ska ha stort tack för), knappt kunnat somna på
kvällarna, det har knutits i magen så fort jag gjort nångot annat än att plugga.
och nu bara går jag och skriver sista provet och det är slut!

Jag kan inte fatta det!

Men fy fan va skönt! Nu kan man pusta ut, nu ska jag börja leva igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback