Allt är bara så bra!

Jag har börjat använda mitt gamla nummer igen! ! ! Har ni det inte, får ni fråga om det. Så får vi se om ni är värda det eller inte ;)

Jag känner verkligen att jag och min nya telefon har en framtid tillsammans! Det börjar verkligen växa fram känslor emellan oss. Nu har vi haft en hel dag tillsammans och det funkar verkligen! (shit, nu har jag använt verkligen 3 ggr redan, och jag har bara skrivit 3 meningar, förlåt) Ibland blir det lite problem i kommunikationen men då får vi gå tillbaka och börja om så brukar det fungera tillslut. Oftast är det telefonen som inte förstår mig faktiskt.. konstigt nog!

Hade en grym dag på jobbet idag! Allt flöt så sjuukt bra, även fast vi hade full matsal. Sandra var inte på jobbet idag och det tror jag var lika bra.. Hon är så sur hela tiden och jag har kommit på att hon är en stor anledning till att jag oxå varit sur på jobbet. Just för att vi kommit varann så nära så drar hon med mig i skiten! Dessutom fick jag ett fölåt-sms av henne idag för att hon var arg och dum igår. Jag skickade tillbaka att jag kunde förlåta henne om hon var glad på jobbet imorn. Så nu får hon fan va det!


Imorn har vi nån jävla presslunch på jobbet.
Toyota ska lansera nån ny tjejbil, som vänder sig till kvinnor i medelåldern.. Ni vet :P Så dom har bjudit in ett antal kvinnliga journalister (i medelåldern) för att, ööh ja, lansera den här bilen.
Därför har Sara (jag) och Elvira möblerat om halva Spring idag! Mjäääk va jobbigt det var! Tur att jag hade en bra dag på jobbet för annars hade det aldrig gått vägen :P
Vi fick släpa alla runda bord, med soffor in i konferansavdelningen längst bort och konferansborden in i 20 avdelningen där dom runda borden stod. Vet ni hur tunga dom där jävla borden och alla soffjävlar är eller ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback