:D

jag är så knäpp.. Eller skadad? jag vet inte. Men ofta när jag tänker så tänker jag i blogginlägg, om ni förstår? För allt som passerar i mitt liv kan ju vara värt att skriva i bloggen för att minnas.
Till exempel som idag, när jag gick från jobbet påväg mot fältöversten för att handla lite kom jag på något jättebra att skriva i bloggen idag, jag gick lixom och tänkte ut hela blogginlägget. Men nu har jag totalt glömt vad det var :( Sjuukt irriterande. Bara för att jag var tvungen att tvinga mig själv till att tokstäda hela lägenheten när jag kom hem idag. Jag hade lovat och man ska ju hålla det man lovar har jag hört.

Ååh, jag är så rolig! Här har jag gått och haft magont för att jag ska till tandläkarn imorn i flera veckor. Skrivit upp det så fint i almenackan och så. Men så idag, när jag städade och hittade den söta lilla lappen som tandläkarn skickat till mig, (jag hittade förövrigt massa saker som väckte en massa minnen), så fick jag se att det stod Stefan bjur på den och inte Sara bjur, som ju faktiskt är mitt namn. 
Så här har jag gått i veckor och trott att jag ska till tandläkarn, men så ska jag inte det. Hahaha. Ååh jag slutar aldrig förvåna mig själv.


Anders kommer inte hem i helgen. Tråkigt :(
Då får man längta ännu längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback