Dom kommer med solsken till mig.. (hihi)

Stallet gick bra idag :) Powny är så söt.
Tyvär hann jag inte rida så länge innan dom skulle ha lektioner i ridhuset och utevolten flöt det om, så det var inte så lockande! Men han blev iallafall uppvärmd idag och lossnade sista 2 minutrarna typ :P
jag är taggad inför det här, ska bli så himla kul att lära sig Dixter ordentligt. Han är en spännande häst med mkt vilja. Paps var med, han gick in och ut till Powny hela tiden och klappade. Han gillar hästar mer än vad han vill erkänna! Hahaha.

Linnis ringde mej idag. Eller nej, jag ringde nog henne först tror jag men.. Hm aja skit samma. Hon vill oxå ha en powny och rida på. Jag vill att hon ska ha en powny i mitt stall där jag rider! Jag bad Josefine kolla runt lite..

Josefine by the way är så himla gullig. Hon fixar allt och vi ska flytta ihop nu! In i ett stort skåp där vi kan ha våra grejer, så Dixter får vara ifred i sitt skåp. Det vart proppfyllt idag när jag mosade in mitt pick och pack ska jag säga! Hahaha.. Hela skåpet var fyllt till bredden.

Karro och jag ska nog på erotikmässan i helgen. De sägs att det är tråkigt, men va fan. Jag kan lika gärna spendera mina pengar på det som på nåt annat så. Det blir nog kul!



Jag upptäckte idag att jag verkligen har ringt ALLLDELES(!) för mkt den här månaden. Typ 1 ½ timme utöver mina minuter jag har till förfogande. Dessutom har jag skickat typ 50 mess för mkt. Kommer bli en dyr telefonräkning den här månaden. Det är tur att jag är en väldigt rik människa!

Jaja, nu ska jag genomföra min stora och enda plan för den här kvällen. Gå och duscha bort hästlukten !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback