en kyss i Dionysos tête-a-tête

hm, jag är lite nollställd nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Eller vart jag ska börja kanske?

Igår var en ganska jobbig jobbdag. Först 6 timmars kaos på Spring, sedan 8 timmars kaos på elfvik oxå. inte så värst kul. Blir nog inte så mkt mer Elfvik för mig. Det ända som är kul är att jobba middagen medans allt därefter bara är ett stort ändlöst jävla kaos. Jag har inte orken att stå till sena nätterna och bara försöka röja, röja, röja, röja bort det där tillsynes ändlösa. Det var så himla skönt att jag fick låna Anders bil ut till Elfvik, annars hade jag dött. Tack gubben.

Idag har varit en ganska skön dag. Åkte ner till 3 butiken och skrev på det där bortglömda pappret, sen åkte vi till garaget, sladdade massor på vägen. Hemma i stan igen åt vi på Sandys :D
Linn, jag åt skaldjurssalladen med din favoritdressing :P haha.

Jag har hittat en ny låt som inte går att sluta lyssna på förövrigt. man kan lixom lyssna om och om igen. och sjunga med. Den har så mkt bra saker att säga :)
Lars Winnerbäck - under månen
Den har jag fått av amandha för längesen. När hon fortfarande var hemma hos mig.



 - när jag vandrar ut ikväll till Dionysos vinkapell och ser satyrer höja glas
och älvor dansa i extas
jag vinglar sakta ner till ån och sänder hälsning därifrån till en drottning under månen -

Kommentarer
Postat av: Linn

Mumsfillibabba! ;)

Postat av: Madeleine Good

Du som hatade Winnerbäck :S

2007-11-24 @ 16:40:30
Postat av: Sara

Eeh det märks att vi inte umgås så mkt längre.
För jag har fan lyssnat på lars winnerbäck i minst ett år! Eller mer :)
Precis, jag -hatade- winnerbäck.. Men det var då :)

2007-11-24 @ 22:57:36
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback