En liten vecka sen sist..

Hur klarade sig folk innan datorerna kom?

- Antagligen ganska bra.
Min krånglar som vanligt.. Orka.

Men nu verkar den ha en av sina bättre dagar och jag har äntligen kunnat ta på mig våtdräkten och surfat ut på internet. (haha). Därför blir det oxå ett nytt blogginlägg.

I tisdag gjorde Sandra akrylnaglar på mig! Hon går ju kurs, så jag lät henne öva på mig (A) helt gratis (A) :P Det var skoj, vart en helkväll med bara massa tjejsnack.

Var ute hos powny  igår igen och i vanlig ordning började det toksnöa ungefär 5-6 stationer innan jag ska kliva av bussen. Mycket trevligt. Så det är bara att byllsa på sig, slåss med hest som inte vill gå ut i kylan igen och rida. Sånt är ju lixom hästlivet. Tråkigt igår bara eftersom ridvolten var STENHÅRD. Det gick inte att rida, så jag skrittade runt i 40 minuter, försökte hitta på lite kul övningar i skritt. LÄTT! särskilt på en häst som gärna springer det fortaste de små pownybenen bara bär. Men men. Det var mysigt. Lite skrämmande bara när ponnyungarna kom in i ungefär en kvart och travade och galopperade runt mig som små idioter för att värma upp sina stackars hästar på den där stenhårda, ojämna och halkiga ridvolten.

Men men, jag sa inget. Orkade inte vara en kärring. Deras hestar, deras val. Dom överlevde nog den där kvarten.

Idag ringde jag karro, hade planerat en underklädesshoppingdag! var ju nån vecka sen nu.
hittade bara nästan det jag var ute efter. Lite tråkigt.
Sen vart det nyårsskor! :D och Nyårsväska. Ok, det var H&M. Men det skiter jag i. För dom var perfekta.

Anders är på Gran Canaria nu, han verkar ha det sjuukt skönt. varmt och gosit! Det värsta var att han sa, "det är nästan föööör varmt. Man orkar inte vara ute..."
.. Men va kul för dig då :P
Jag konstaterade idag att jag redan saknar honom massor och han åkte lixom igår. Det känns som att han redan varit borta en vecka. Tiden går långsamt :(

Imorn kommer Hellströmarna hit! och så blir det Stockholms internationella HästShow på lördag.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback