Hellre en snabb volvo än en trött porsche..


Har inte kännt mig riktigt 100 i helgen. Tror jag håller på att bli sjuk eller nåt. Därför har jag haft en relativt lugn helg hittils. Var ute hos powny igår (villket var en dum idé då jag red i snöstorm och blev iskall och ännu sämre men men) sedan åkte jag hem till Anders och åt middag med honom. Planen var oxå att samtidigt förkröka för att gå ut en sista gång med Johanna innan hon drar upp till norrland. Men jag var inte så taggad på det så det blev ingen utgång utan en skön (men trött) hemmakväll @ Anders place istället.

Tysken, Benke och grete var oxå där. Vid halv två tackade jag för mig när jag satt och somnade i soffan för tionde gången... Om jag säger såhär, Benke försökte tokskrämma mig två ggr men lyckades inte överhuvudtaget, vilket är ungefär det samma som att jag är halvt stendöd.
Lite senare kom anders oxå och lade sig. Skulle tro att klockan var runt halv 3.

Idag vaknade jag väldigt utvilad! Vi gick upp, åt frukost och åkte vi till garaget och söta gamla Bettan. Hon börjar plockas isär nu, vi kallar henne organdonator. För det är ju faktiskt vad hon är. Kallt som satan var det och efter två frusna men ganska roande timmar (när anders försökte få bort en mutter på supran som vägrade) åkte vi till älvsjö och bilsportsmässan. Det var nice, men jag hade förväntat mig mkt mer och mkt större!

Nu sitter jag hemma och rethostar.. Tänkte ta ett bad för att värma upp kroppen lite. Har hört att man blir len i huden av olivolja så jag vräker i lite sånt oxå! Kan behövas. Sedan blir det nog tidig sänggång. Kan fan oxå behövas, även fast jag inte borde vara trött så är jag det.

Snart åker Anders till Gran Canaria i en vecka! Är så sjuuuukt avundsjuk. Men jag ger honom det ;) Kommer sakna honom när han är där.

Jag börjar bli rädd för våran dator nu! Den börjar krackelera märker jag! Så fort mamma kommer hem imorn måste jag nog få hjälp att bränna alla bilder och allt skit jag har på den här dumburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback