Lycklig ägare till W910i : )

Idag tog jag mig själv i kragen och gick ner och köpte den jävla telefonen! Skönt att ha det gjort, jag menar alla visste ju att jag aldrig skulle kunna motstå frestelsen av Sony ericsson nya härlighet mkt längre. Vem orkar vänta på att försäkringsbolaget ska utreda en stöld på en gammal skit-LG telefon lixom?

inte jag iaf. Så imorrn ska jag gå förbi tre butiken igen och aktivera mitt nya SIM-kort så att jag kan börja använda mitt gamla nummer igen!!. Nice! (gick inte idag eftersom han var tvungen att ta bort spärren på det gamla sim-kortet först typ och då skulle man vänta 24 timmar osv..). Nu bara väntar jag på att my new love (Sorry Anders :P ) ska ladda klart så jag kan börja pilla på den :P

Är lite nyfiken på hur lång tid det kommer ta för mig att komma på hur man använder en Ericsson igen. Det var minst 5 år sedan jag hade en sådan!

Här är den iaf  "min bärbara ljudmaskin" som ericsson så stolt kallar den! fast dom skriver iof "din bärbara ljudmaskin", och då blir de ju min för mig men.. Aja..
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback