"Pain is something that comes in our way all the time"

Det var faktiskt kul igår, jag var rätt på pickalurven och vaknade därför med en skallebank som inte går att beskriva. Men det kompenserades upp av kramen som gjorde att jag väcktes ur den där äckliga drömmen jag låg och genomled. 
Idag har jag ont i ryggen!! och jag måste fnissa varje gång jag tänker på det och orsaken. :P

Som alla andra helgdagar så vaknade jag med Anders och var som vanligt lite för trött för mitt eget bästa. Efter en timmes uppvakande, lite som ur en narkos faktiskt, klev vi upp, åkte till Royal och käkade barnpizza med Ludde och Benke. Jag måste erkänna att det har blivit lite av en vana, en tradition som man saknar när man inte får uppleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback