Paraa pra!

Igår blev nog en av dom roligaste utekvällarna på Chaplins ever!
Jag, Minna och Johanna möttes först utanför Nivå 22. Var sjuukt längesen jag var där!
Sedan drog vi vidare till Chaplins. Drack en öl och sprang sedan ännu längre ner på kungsgatan till K15, eller kitten klubb eller vare nu heter.
Där vände vi i princip i dörren för det verkare fett tråkigt där. Så vi kilade tillbaka till Chaplins, åt en korv på vägen och sedan bara dansade vi! Hela tiden! Jag med mitt röda lysande plastsnöre i handen och Johanna med sitt gröna.
Per : (när jag springer ut för att ta lite friskluft med mitt röda snöre i handen) -" Du upphör aldrig förvåna mig"
Zeb spelade BARA bra musik hela tiden. Även om jag missade Bodyrox typ fem ggr :P Om han nu spelade den när jag bad om den.. Är lite osäker där :P
Lite senare på kvällen kom även brorsan förbi!
Kl. 02.00 var jag helt slut och typ rullade hem därifrån.
Men sjuuukt kul hade jag haft iaf.

Jag var bara liiiite smått trött imorse när jag var tvungen att kliva upp för att åka ut till Pownyhesten. Sov hela vägen ut till stallet och sedan hem oxå. Jag red ut idag, irrade runt lite men hamande tillslut på en travslinga. perfekt! andtog iof att man inte fick rida där men men.. Det kunde ju inte jag veta :P
Jag och Dixter tokrejsade! Han fick fan jobba idag! och jag med för den delen.. Han är då inte den lättaste att stanna :P Men vi hade skoj han och jag. Var längesen jag satt på hästryggen ute i skogen när man fattar galopp och sedan bara gasar! och låter hästen ge allt. och sen sitter man där och hoppas på att den inte ska få nå ryck och kasta av en :P Liten kick de där.

Kommentarer
Postat av: Linn

jag blir ju liiiite avis när du får rida pownyhest!

Postat av: Sara

jag vet! fölåt.. :( Men hon är långsam på att hitta en heest till dej!

2007-11-19 @ 18:42:26
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback