Synd att det har blivit såhär.

Idag hade jag en rätt kass dag på jobbet. Eller rättare sagt, den var förjävlig.
Dagen började bra. Men jobbet förstörde allt.
Det lixom kröp i mig hela dagen, jag var så jävla förbannad på allt.
Jag orkar inte med köket,
jag orkar inte med kassan,
jag orkar inte med jonathan
Jag ger jobbet och allt med det imorn sen flyger jag i taket.
Även om folk kanske tror det så tar jag inte hur mkt skit som helst.
Särskillt inte obefogad skit.
Jag tycker inte att man ska behöva bli fnyst åt, eller fnissat åt, eller "lilla gumman" åt bara för att man ställer en fråga, eller ännu bättre, bara gör ett påstående i frågeform. Det är ren och skär idioti det som försegår på spring just nu och jag går på dagen om det fortsätter såhär.

I övrigt kunde min dag ha varit ganska bra. Eller den var väl det om man tänker efter.
Vaknade upp brevid en härlig människa, snusade honom på axeln och gick upp ur sängen - ganska utvilad dessutom! glad åt att träffa Sandra igen. Hon gör mig glad och det är så skönt att ha någon att ta ut sina agressioner på på jobbet. Finns ingen annan där som jag kan prata med om allt!
Skönt att ha henne där. Särskillt eftersom man vistas ganska mkt på jobbet och det lätt kan bli lite motigt inom restaurangbranchen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

resturangjobb suger puing iblend... ska vi snacka av oss skitveckan över ett glas imorrn?

2007-11-13 @ 01:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback