"You´ve been insiiiide meee!!"

Hur kan man göra en fjärde uppföljare av en film som SAW?


Hahaa, Pablo Francisco.. Jag säger då det.
Men Linn, jag hittade bara ett litet kort skämt om "You´ve been iinsiiiiide mee!"
Jag visste inte vad jag skulle söka på för att hitta det riktigt bra skämtet.

När fan börjar jag imorn? Förstår ni att jag kanske har tappat källan till att mitt liv ska vara under viss kontroll?? MIN ALMENACKA ! Den är borta. och med det kommer ett liv i kaos och utan någon som helst kontroll på tillvaron. Mitt enda hopp nu är att den är kvar på jobbet, eller att den av någon anledning har krypit ur väskan och gömt sig i Anders hem. jag är lite rädd, den får inte vara borta, då kommer allt jag har byggt upp under det här året raseras och jag kommer behöva börja om på nytt. FRÅN MINUS-SKALAN! Linn, jag vet att du vet vilket kaos som börjar uppenbara sig i min hjärna nu.
Jag kommer inte kunna sova ordentligt förens jag vet att jag har den i min hand. Det enda jag kommer kunna tänka på inatt är vad jag måste försöka komma ihåg själv om almenackan skulle vara borta.
Det här fan inte saant :P
Av alla förvirrade människor händer det mig. Jag kommer knappt ihåg vart jag jobbar utan att jag har skrivit upp det i almenackan.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kanske var det enda skämtet. Kanske förstorade upp det lite... :S Hahaha! Och JA! jo tack jag vet! Inga mer planerade träffar för oss inte ;) om jag inte kedjar fast dig på en stol så att du inte kan förvirra bort dig någon annan stans! Hihi! Hoppas du hittar den! Pussisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback