Det är vad vi kallar 2000-tal!

Idag och speciellt imorse fick vi verkligen känna på hur det kommer vara att leva i Sverige de närmaste halvåret.
SVAJN-KALLT! Det var tydligen nollgradigt inatt och eftersom dom fortfarande inte har fixat värmen i huset och vi som inte har el-element utan vattenburen golvvärme då drabbas ganska rejält, vaknade jag upp i en 16 gradig lägenhet imorse. Det var riktigt skojjigt. Man kan väl milt uttrycka att jag flög upp ur sängen, kastade mig på morgonrocken, letade febrilt under sängen efter mina tofflor och sprang svärande in i badrummet där det oftast brukar finnas lite värme. Man tvingas gå runt i collagetröja, tjocka mjukisbyxor, sockor och fårskinnstofflor härinne nu. Dessutom sov jag med pyjamas för första gången på år inatt.

Man väl säga att jag längtar rätt starkt till den dagen någon får arslet ur vagnen och fixar det - där - vad - det - nu - var - som - var - fel-felet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback