Didn´t see that one comming??

Viktor´s pappa åt verkligen lunch på Spring idag! Jag var ganska seg och vi hade haft rätt lugnt hela dagen så när jag kommer ut ur köket och börjar gala om rödspättor och thaiköttbular måste jag nog säga att både han och jag fick en smärre chock när vi fick syn på varandra. Hahaa heelt sjukt.

Det var lite pinsamt för dom hade så bråttom så vi hann inte ens duka av deras tallrikarna innan dom gick.. Dålig service? aah faktiskt, litegrann iaf. Men men, shit happens..



Asså jag kan ju ha sett de roligaste AFV-avsnittet idag, helt insane, jag låg fan dubbelvikt i soffan hela programmet. Det var så bra att jag var tvungen att gå in på deras hemsida och fortsätta kolla på filmer där. Då hittade jag den här :P
http://abc.go.com/primetime/afv/index?pn=videoplayer&id=363567 
och jag vet att Ludde hade sagt SMAAAACKED om han sett den :P

en halvtimme senare..

Det här är Anders:
http://abc.go.com/primetime/afv/index?pn=videoplayer&id=364086

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback