Dixter - En brun ponny med rak lugg.

HÖÖREEEEJ! Jag är medryttare :)
Hör och häpna, Sara har börjat rida igen och är fast besluten om att komma igång på riktigt oxå. Jag fastnade verkligen för Dixter, (hur kunde Moa påstå att han var en ful bulldoser) Han är skit söt och jättecharmig och han säger till när man gör rätt! Det är ju perfekt. och ännu bättre, Han säger till när man gör fel, på skarpen. Så på torsdag ska jag ut till stallet igen. Känner mig lite utelämnad på denna till synes gigaaantiska ridskola med 140 nioåringar, 18 shettisar :P och diverse andra kreatur i lite mer lagom storlek. Men jag ska nog klara det.
Om jag börjar lite försiktigt och rider på volten, vet inte om jag vågar ge mig in i ridhuset än, då kanske de kommer nån arg ridlärare och skäller eller nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback