Från dålig till bra.

Jag var orättvis mot vissa! Förlåt.



LINN! Den vackraste lilla Prinsessan som någonsin vandrat på denna jord. Du är en fin människa dear.

image69



Imorn ska jag ut till Pownyhesten igen! Det kommer göra mig gott. Det är få ställen som får mig att må så bra som på hästryggen. Jag förstår fortfarande inte hur jag kan ha klarat från djuren såhär länge. Jag ser fram emot Horse Show i globen då ska jag gå i annexet i flera timmar och shoppa massa saker till mig och powny.
Min lilla pappa var så söt idag när han fick höra att jag skulle till stallet:
- Aah, men om du ska till stallet imorn, då tänkte jag att jag kanske skulle följa med o så kan vi ta bilen dit, För det var ju så längesedan jag såg dig rida och det kan ju vara kul att få träffa lite hästar igen och se hur det ser ut och sådär.
Min pappa är snel.

Kommentarer
Postat av: Linn

åååå vad glad jag blir!!! :)

Postat av: Linn

90% av min kommentar försvann när jag publicerade den... :S så resten var typ:

2007-11-01 @ 08:14:12
Postat av: Linn

Aaaaggghhhh! varför kommer inte hela mina kommentarer med? Jag messar istället typ...:P

2007-11-01 @ 08:14:47
Postat av: Sara

Hahaha! Du är så sööt linnis

2007-11-01 @ 20:38:46
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback