Fucking jävla kuk-åmål?

Den här dagen har inte varit nån bra dag.. :(
Först vaknade jag som vanligt innan klockan ringde, så irriterande. Jag vill ha och behöver all den sömn jag kan få eftersom jag den senaste månaden har drabbats av en åkomma som kallas "konstanttrötthet". Den är extremt irriterande och tär massor på mitt sprudlande jag (hehe!).

Sedan kom jag till jobbet och märkte att Sandra hade en argdag. Det gör mig arg, jag gillar Sandra när hon är glad, vi har så mkt roligare då!
När restaurangen sen öppnade fick vi massor att göra, vi satt inte i skiten men man fick fan springa och när då kassan inte fungerar som den ska och saker och ting jobbar emot mig ger det mig magsår.
Till exempel så var jag tvungen att skriva ner allt vad ett sällskap på 10 personer hade ätit och druckit på ett fakturaunderlag mitt i rushen bara för att vi inte får slå in fakturorna i kassan. Det ger en PANIK för det tar för lång tid eftersom man måste räkna ut summa och allt.

Till lunch fick vi äcklig mat och jag var vrålhungrig. Lammcurrygryta. Mjääk, jag hatar Curry. Dessutom stör jag mig så jäääääääääävla mkt på Jonathan för att han är så lat. Han satte sig i en telefonkö till Facket idag 2 minuter efter att vi öppnat och där satt han sedan i 35 minuter!! Hans jävla telefon är tryckt mot örat hela tiden och medans vi andra jobbar och putsar och allt vad vi gör snackar han i den där jävla mobilen.

På allt det här så har jag det där gnagande objektet som kallas Anne-lee. Jag börjar tro att hon har flyttat in i en grotta och gömt sig eller nåt. För hon vägrar svara på mina arga sms och på när jag ringer. Har människan ingen medkänsla för andra människor eller? Skäms hon inte? Jag fattar inte hur hon kan göra såhär!
Kan man polisanmäla sånt här? *-) Antagligen tar det nog mer tid och energi än vad det gör nytta.. Tyvär. Zeb verkar ju inte bry sig om sin telefon längre heller så honom får man ingen hjälp av.

Jag orkar fan inte med det här längre.

FÖRJÄVLIGT! och något som bara gör mig ännu argare är att det snart är dags för rödare tider och med det kommer PMS. Fuck it fuck it fuck it.

Kan ingen göra mig glad igen? Ge mig en puss på kinden och le sådär tryggt och fint.

Kommentarer
Postat av: L

Bergas fel alltihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback