Hur tänkte alla nu??

Efter att Amandha flyttade utomlands minskade mitt sushiintag markant!
Det var nästan skrämmande. Magen fick ställa tillbaka på normalkost igen och pengarna började istället gå till typ Pizza och Mc Donalds!
Amandha var lixom min största länk till Sushin! Efter att hon åkte hade jag visserligen Johanna, Moa och pappa kvar! (mamma oxå, men hon bor ju i varberg nu så hon får fan räknas till kategorin svikare oxå). Dessa tre är lite svårare att time´a sushi med, så det blir inte lika ofta (men minst lika trevligt ändå såklart).
Men på fredag ska även Bajs-Moa dra iväg utomlands och skaffa sig ett lyckat liv! och till vintern drar Johanna upp till kallare nejder och snubblar över after ski-fullisar, pjäxor och snöskotrar ett tag! Vad är det för jävla sätt! Vem ska jag då ringa om sushi, och hur ska det gå med våra after-work-vinkvällar Johanna?! Jag kommer helt klart få i mig för lite småskvättar med alkohol och det kommer dessutom minska ännu mer när Anders är i norrköping länge!
Det här kan bara gå på ett sätt!

Hade jag inte haft ett bra jobb, en härlig familj och en Anders tillgänglig hade jag nog dragit söderut på studsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback