Jag har så lätt för att röra ihop saker, säger iallafall dom som vet.

Asså jag skojjar inte när jag säger att alla klockor i mitt hus går olika nu! Därför har jag fan ingen aning om vad klockan är längre. Man blir ju skit förvirrad. och det gör ju inte saken bättre att det hela tiden känns som att klockan är mer än vad man tror att den är...

Nu vet jag inte vem jag kan lita på. Men tv borde väl vara en början?




Asså jag måste säga att det känns så jävla bra nu när din feghet har kommit fram i dagen. Du är en sån som folk tror har någon form av självförtroende och du tycker själv att du är så jävla cool när du vågar "Stå på dig" och skälla på turkar i tunnelbanan. COOLT! Verkligen. Men du vågar fan inte ta ditt jävla ansvar och stå till svars emot mig. Ge mig lite motstånd då för fan. Din fega jävla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback