Maaat.

Jag lider av ett konstant ätbehov. Hungrig, hungrig, hungrig, hungrig, hungrig. Det är väl det som cirkulerar i min hjärna mesta tiden på dygnet. Jag vet inte om det är hormoner eller vad det är? jag kanske är skendräktig. Hahaa..
Som igår åt jag lunch ungefär vid kl. 15.00. Kl. 18:30 åt jag och pappa middag och då vräkte jag i mig. Senare på kvällen poppade jag popcorn, men jag var ändå inte fullkomlig, om man kan uttrycka sig så.
Därför gjorde jag oxå en banan med choklad i som man mickrar så chokladen smälter och det blir sådär sjukt gott, till det hade jag även maränger och vaniljglas. Men även fast jag ätit allt det där, hade jag ändå kunnat poppa ännu mer popcorn och ätit. Där började jag iof känna att jag kanske hade fått nog, (och tro mig det var inte matsuget eller magen som sa stopp, det var min hjärna som gjorde sig hörd för en gångs skull). Hm, det är konstigt det där, hur min lilla mage kan rymma så mkt mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback